fredag 10 oktober 2008

Mr Joshua

Ännu en heroes-WOD. En militär. Bryr mig inte lika mycket. Men den såg helt galet tuff ut och det väckte min nyfikenhet. 75 repetitioner av 1,58 gånger min kroppsvikt i marklyft tillsammans med 150 GHD situps. kunde man ju inte undvika att göra.

5 varv på tid av
400 meter löpning
30 GHD situps
15 Deadlifts (115kg)
Tid: 41:52

Lär bli nåt lugnt imorrn. Den här var lika långtråkig som "Eva T". Men det var ju bara att bita ihop. Första ronden runt 5 minuter, andra runt 7. Sen gick det långsammare.

Fick huvudvärk halvvägs som sitter kvar än.

Edit: ett par timmar senare börjar ryggen helt krampa ihop. Undrar hur mage/rygg känns imorrn?

4 kommentarer:

Bear sa...

Som sagt, strongt att du gjorde den överhuvudtaget. Den såg äckligt jobbig ut. Värst vad solbränd du är förresten.

David Englund sa...

Håller med Björn, strongt att genoföra. Jag kastar in handduken på den.

Fit 4 50 sa...

Det vände sig i magen när jag så den WODen! Hade inte trott att någon skulle våga sig på den. Kanske du då, Martin. Mycket stiligt! Ser fram emot att träffas igen snart. Dags att börja planera. Framför allt var vi ska äta!!

Martin Altemark sa...

Jocke lär nog göra den förr eller senare.