tisdag 21 oktober 2008

Blä

Riktigt tung dag på jobbet inför en installation inatt (börjar 3:30... Sen normal kontorsdag efter det). Känner mig hängig och snörvlig. Tänkte köra gårdagens AMRAP av 5 T, 7 HPC, 10 SDHP, fast bara halva (10 minuter) precis som Jonas. Kände mig dock alldeles för hängig efter att jag börjat så det blev AMRAP 2 minuter istället. 2 ronder blev det.

Tror jag går och gräver ner mig i nån grav nånstans.

Lär väl inte bli nån klättring imorrn efter en sisådär 12-13 timmar lång arbetsdag utan sömn innan heller. Kanske bara ska ta och stämpla ut ur träningsveckan på en gång.

5 kommentarer:

Bear sa...

Haha, två varv på två min är en jävligt hög takt. Inte konstigt att du lackade ur ;)

Fit 4 50 sa...

Man ska inte fokusera så mycket på rundor, tycker jag, utan på det viktiga...att man håller på i 20 hela minuter!!

Fit 4 50 sa...

Skämt å sido, hoppas du mår bättre efter en välförtjänt semester till Kanarieholmarna....just det, det var ju jag som skulle åka dit! Hihihi...;)

mrjling sa...

Ta det lugnt ett par dar. Trist o bli sjuk bara för att du pressat på.
Du hade ju en rätt tung period alldeles nyligen försjutton.

David Englund sa...

Trist Martin, vila ett par dagar så ska det nog bli bra igen!