söndag 31 augusti 2008

Sjuk...

Tokförkyld, ont i munnen (tanden), ont i huvet, feber samt barnkalas med 25 ungar överallt (modell högljudda).

...Och allt jag vill är att vara frisk och göra "Nasty girls"... Snyft.

Klämde in lite trackstandträning (stå still med cykeln) på kvällen. Det var lite lagom rörelse för mig (dvs ingen). Börjar bli riktigt stabil med tvåhandsstående, samt enhandsstående (kan stå i princip hur länge som helst - tyvärr går det sämre i den verkliga världen, typ vid trafiklysen, där man måste hålla koll på andra cyklister och bilar samtidigt) och började öva lite på att stå still utan att hålla i styret. Fick till ett par 5sekundare och en vurpa. Jobbigt när fötterna sitter fast och cykeln börjar tippa. Dock fortfarande ganska enfotad, har svårt att jobba med min svaga fot bakåt, både vad gäller skids och stands. Övar väl inte så mycket på det heller.

Smällde på ett riserstyre också. Egentligen vill jag ha ett dropstyre, men jag vet inte riktigt vilken modell än.

Inga kommentarer: