lördag 19 juli 2008

MMA

1 timme MMA med en god vän som numera bor i Stockholm samt Andreas här från Hilti, som har en ny proffsmatch i September. Första gången jag sparrar ordentligt på nästan ett år (!), och det gick som man kunde tro. Men kul (och jobbigt) var det!

Här är exempel på Andreas i match, från Irland förra året. Andreas i svarta shorts. Kolla speciellt in slaget med medföljande guardpassering i första ronden, samt slammen som skulle gjort "Rampage" Jackson stolt i andra. Han är en intensiv liten rackare, Andreas.

Rond 1:


Rond 2:


Rond 3:

3 kommentarer:

Bear sa...

Det är alltid lika roligt att bli ägd stående mot Andreas. 60 kg fighting spirit!

mrjling sa...

Var kör vi imorn? Vilken tid? Ser ut som om jag kan dyka upp.

Martin Altemark sa...

klockan 12 har vi sagt, men du är välkommen innan också. På hilti fightcenter, ganska nära centralstationen. Kolla var här: http://www.hiltifightcenter.se/. Där finns även mitt mobilnummer under "kontakta oss". Ring mig imorrn om du behöver direktioner.

Vi har tänkt oss att börja med lite tyngdlyftning (Ryck och C+J) och sen avsluta med en metcon som tar runt 10 minuter (under 15 iaf), och sen kanske lunch eller en öl eller glass i solen (blir säkert regn för att jag skriver detta)