måndag 7 juli 2008

Chesticles & marklyft/burpees

5-5-5-5-5-4 Bench Press: 50kg, 60kg, 65kg, 70kg, 72.5kg, 75kg

5 varv på tid av: 5 Deadlift 125kg, 10 Burpees: 6:29

Klart sliten sen helgens eskapader. Kändes i vaderna och benen.

Sen fick jag min fixerade cykel. Har bara hunnit ut och lekt lite än, men fyfan vad kul jag hade! Fnittrade och cyklade i cirklar. Krånglish att stanna, minst sagt, men vad kul!

Edit: hade tänkt köra lite muscleups senare på kvällen, men ösregn slog bort den tanken. Blev lite kettlebell pressar istället:

5-5-5 KB Press: 24kg
3-2-2-1-1 KB Press: 32kg

2 kommentarer:

Bear sa...

Chesticles! Yeah! Skicka marklyftsbilden på mig äru gullig. Måste ju pynta bloggen.

Bear sa...

Och såg du dagens WOD, Angie! Nu jäklar ska vi persa igen. Jag måste ju för tusan komma under 20 min. Pinsamt...dvs utan CTB-pullups ;)