söndag 6 juli 2008

Cykelweekend

Ok - hemma igen från släktfesten (på Lindas sida)... Kände tydligen att det var läge att vara bakfull båda dagarna, så jag inledde med att sitta på uteserveringar i Fredags. Allt för känslan dan efter såklart. Lördag så cyklade jag de 6 milen (trodde det var 7 mil, men var läskigt exakt 6 mil. Enligt färddatorn bara något tiotal meter ifrån dörr till dörr). Självklart var det rak motvind HELA vägen - tack uppsalaslätten.

Tid: 2:25, snittfart ~25km/h.

Väl där så gjorde jag mitt bästa för att dricka upp all sprit på hela festen och har ingen jättekoll på när jag kom i säng...

Söndag och riktigt segt i huvud och kropp. 6 mil kvar på cykelhelgen. Måste ju hem också... Käkade frukost och gav mig sedan iväg (innan jag hann känna efter exakt hur dåligt jag mådde). Vinden med och från sidan åt detta håll - mycket bättre!

Tid: 2:10, snittfart ~27,5km/h.

Nu tänker jag bara sitta still. Kolla fotboll, UFC och försöka bli människa igen...

1 kommentar:

Bear sa...

Bra jobbat, jag hade nog räknat med dubbelt så lång tid...jag har ju iofs en mountain bike ;)