fredag 14 mars 2008

Lätt submission wrestling

Började med att coacha min arbetskamrat i "Christine" (3 ronder av 500m rodd, 12 marklyft med kroppsvikt, 21 boxhopp (60cm) där han gjorde en bra insats med 11:29) och lite hjälp med kippade pullups.

Sen rullade jag lugnt i 30 minuter eller så. Björn tyckte det var en bra idé att sparka mig i huvet på örat. Svullet och pulserar som fan. Tack. Innan det hade han också försökt öppna ett av mina gamla cuts i ögonbrynet med en välriktad armbåge. Tillochmed kramsporter är tydligen för hårda för min kropp och sinne numera. Eller så är det Björn som är för hård...

Fick springa nån kilometer till bussen också, för att inte missa den. Inte en av mina mer spännande "träningsdar" direkt...

1 kommentar:

Bear sa...

Jag såg att du blev lite lessen, men jag sa ju förlåt! Jag bjuder på öl imorrn, det är ju min tur.