måndag 25 februari 2008

Eva

Hade fortfarande ett öppet sår på höger hand, kände mig sliten efter att ha jobbat hela helgen. Allt talade för att hoppa över träning överhuvudtaget. Istället tejpade jag upp handen som en mumie och gav mig ut i natten för att ta första steget mot att komma ifatt den här träningscykeln.

5 varv av 800m löpning, 30 pullups, 40 kettlebell swings (amerikanska) med 24kg: 46:42.


Orkade inte bära min 2 pood kettlebell till löpspåret, så det blev 25% lättare, men 25% fler repetitioner. Ägnade också nån/några minuter att bråka med en hundägare som inte hade nån pli på sin hund men ändå lät den gå okopplad med orden "han är inge farlig". Nähä. Hur ska jag veta det? Eller nån hundrädd? Eller mina barn? Hans svar på det var "det får dom ta". Tänker inte skriva vad jag tycker hundägare som han ska ta...

Hela passet var mest tråkigt. Som ett metcon-maraton.

Inga kommentarer: