söndag 22 februari 2009

Vrak

Efter 8 timmars sömn på två nätter, samt drickande fram tills 4 imorse så var jag allt annat än människa idag. Gav mig ändå ut i snöstormen för att genomföra nån form av träning (även om det kanske mest var bastun på F&S jag ville åt)...

1-1-1-1-1-1 Squat clean: 70kg, 80kg, 85kg, 87.5kg (miss), 87.5kg (miss), 80kg
3-3-3 Front squat: 85kg, 82.5kg, 80kg

Katastrofala vändningar. Gjorde 92.5kg före jul, så 85 är helt enkelt inte okej. Vändningen går strålande, men böjen misslyckas. Måste bli starkare i benen igen...

2 kommentarer:

Bear sa...

Haha, mengerejnångång, du börjar ju med att skriva att du är ett vrak pga verksamheten dagen innan. Hur kan du då jämföra med ett pr för flera månader sedan då du förmodligen inte drack sprit till 0400 dagen innan. I´m just saying.

Martin Altemark sa...

Jo, men jag brukar inte prestera så mycket sämre i styrkeövningarna. Och det är rätt klart att jag blivit rejält mycket svagare i benen. Skulle inte ha tagit mer utsövd och obakis. Möjligen 87.5, men inte mer än det.