lördag 17 januari 2009

Mina barn leker Tarzan

Snart slutförd kur utav stark (och dyrt - 500 spänn för 6 tabletter!) antibiotika (tredje kuren!) börjar jag sakta återfå tron på att jag kommer att börja leva igen. Det firade jag med en familjeutflykt till Rockwater - båda döttrarna samt frun följde med (cykel-Martin också).

Frun blev jättebiten direkt och den äldsta vill börja i klättergrupp omgående. Så kan det gå. Kul! Alla var jätteduktiga, och jag kunde inte hålla mig helt så jag satte en rödmarkerad led jag aldrig provat tidigare samt kom ett grepp till på den led jag jobbar på. Lite lätt ringträning (grejar med ett enkelt ringsekvens bestående av strikt muscleup - Fall bakåt till position för kipup to support - Kipup to support - Mature support L-sit - Shoulderstand - Forward roll to hang - Crank) och några varv av dynamiska pullups på grepp. Hoppas jag inte övergjorde det.

1 kommentar:

Bear sa...

Skoj att hela familjen gillar att klättra. Tare lugnt bara, du kan ju leka coach istället.