tisdag 9 september 2008

Klätteri klättera

Har tagit två luugna dar eftersom förkylningen kom tillbaks med full kraft. Var väldigt sugen på att dumma mig med en metcon idag, men lyckades med hjälp av tidsbrist att slå bort den ideén.

Däremot så var det klätterdag idag. Den sista dagen med dom nuvarande lederna på rockwater, så sista chansen att sätta dom lederna man har inom räckhåll. Lyckades upprepa den gula överhängsleden från förra veckan ett par gånger, satte en annan blå led jag inte satt förut och av bara farten tog jag nästan den sista blåa leden jag inte klarat än. Drog igenom alla andra leder jag redan klarat också. Kändes faktiskt riktigt bra idag. Vet inte riktigt vad som blir bättre gång för gång, men bättre blir man. Kul att det går framåt!

Ska bli kul att se dom nya lederna nästa veckan.

2 kommentarer:

Bear sa...

Skoj med nya grejer som sagt...om jag inte passar mig kommer jag bli en riktig cykelnörd med flera uppsättningar cykelbyxor ;)

Jocke sa...

Redan vid ett par cykelbyxor skulle jag säga att man är med i klubben.